вторник, 17 ноября 2015 г.

модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
• як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу;
• як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття;
•  охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання;
• навчальний проект - це "п'ять П"(проблема, проблема, проблема,  проблема, проблема).
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: ознайомилась з навичками  ХХІ  століття, розпочала роботу з планом вивчення теми,  навчилась створювати  публікацію-буклет, навчилась працювати з програмою Microsoft Offis Publisher. Дійсно, актуально, слушно, потрібно! У сучасному світі навички   ХХІ століття - база та життєва необхідність. Для мене цінно те, що ми на тренінгу вчимось організовувати навчання за проектними технологіями.    
Я у захваті. Корисно. Класно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий